În ”Școala Altfel”, 27 – 31 martie 2023, elevii claselor primare au învățat jucându-se și s-au jucat învățând, iar ecourile acestor zile vor rămâne vii în amintirea tuturor, pentru mult timp. Ei au avut ocazia să învețe lucruri noi, în contexte variate, nonformale, pe care cadrele didactice le-au pregătit și coordonat cu multă pricepere. Activitățile planificate au avut în vedere satisfacerea intereselor copiilor și au vizat dezvoltarea competențelor de învățare și a abilităților socio-emoționale, de relaționare inter și intrapersonale.
Activitățile desfășurate au fost variate: activităţi sportive, de îndemânare practică, activităţi de educaţie civică, pentru promovarea valorilor umanitare (inclusiv voluntariat, caritate, implicare activă în societate, responsabilitate socială, relaţii şi comunicare), activităţi de educaţie pentru sănătate şi stil de viaţă sănătos (inclusiv referitoare la dependenţa de calculator, siguranţa pe internet etc.), activităţi de educaţie rutieră, educaţie pentru reacţii corecte în situaţii de urgenţă, de acordare a primului ajutor, activităţi de orientare și excursii.
Unii copii au aflat tainele unor meșteșuguri tradiționale, dintre care amintim olăritul, au consturit machete în joaca lor ”De-a arhitecții”, au vizitat muzee și studiouri de televiziune. Alții, actori în devenire, au realizat un ”teatru de umbre” ori au meșteșugit ”perna de visat bine”. Cei mai mari și-au completat profilul absolventului claselor primare cu ”competențe digitale – Microsoft Word” ori au adus ”Zâmbetele Pământului” din textul literar în curtea școlii, plantând panseluțe.
Imaginile vorbesc de la sine...
În ”Școala Altfel”, 27 – 31 martie 2023, elevii claselor primare au învățat jucându-se și s-au jucat învățând, iar ecourile acestor zile vor rămâne vii în amintirea tuturor, pentru mult timp. Ei au avut ocazia să învețe lucruri noi, în contexte variate, nonformale, pe care cadrele didactice le-au pregătit și coordonat cu multă pricepere. Activitățile planificate au avut în vedere satisfacerea intereselor copiilor și au vizat dezvoltarea competențelor de învățare și a abilităților socio-emoționale, de relaționare inter și intrapersonale.
Activitățile desfășurate au fost variate: activităţi sportive, de îndemânare practică, activităţi de educaţie civică, pentru promovarea valorilor umanitare (inclusiv voluntariat, caritate, implicare activă în societate, responsabilitate socială, relaţii şi comunicare), activităţi de educaţie pentru sănătate şi stil de viaţă sănătos (inclusiv referitoare la dependenţa de calculator, siguranţa pe internet etc.), activităţi de educaţie rutieră, educaţie pentru reacţii corecte în situaţii de urgenţă, de acordare a primului ajutor, activităţi de orientare și excursii.
Unii copii au aflat tainele unor meșteșuguri tradiționale, dintre care amintim olăritul, au consturit machete în joaca lor ”De-a arhitecții”, au vizitat muzee și studiouri de televiziune. Alții, actori în devenire, au realizat un ”teatru de umbre” ori au meșteșugit ”perna de visat bine”. Cei mai mari și-au completat profilul absolventului claselor primare cu ”competențe digitale – Microsoft Word” ori au adus ”Zâmbetele Pământului” din textul literar în curtea școlii, plantând panseluțe.
Imaginile vorbesc de la sine...















